Tjockis.

Fälskfile med pommes och bea, mmm. Man ser på magen att den är proppmätt nu:) Midget är också nöjd, han har varit still och snäll under hela middagen. När jag lagade däremot ville han vara med och coacha lite, när han tyckte jag gjorde fel sparkade han till mig i sidan.


Jag och P. kom fram till att de var mitt bästa kött ever, helstekte filén med rosmarin och lite andra kryddor. MUMMMS. R. och P. slogs om sista biten och P. vann så de måste varit gott. R.'s skål var helt slut, han diskade den själv.
Nu är vi alla mätta och belåtna.
Blir min favvo chokladpudding till dessert.

 

Nu tvingas jag kolla på handboll vilken är min second hatsport efter fotboll, haha. Men det är tydligen en SUPER viktig match, så jag får väl offra mig.

 

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0