Ylande hund och hicka.

Jag önskar jag kunde säga att natten varit lugn och fin men nej. R. har morrat, skällt och ja tro de eller ej YLAT. På snart 10år har jag aldrig hört hundskrället yla på de här sättet. De var inte skällyla som han brukar ne de här var vargylning.
Tror han måste ha drömt för han låg inne i vardagsrummet, dumma hund. haha Tur att P. var hemma så han kunde säga åt han :)

Midget har haft hicka två gånger inatt och han började även morgonen med ett hickpass. Denna lilla kille har snart världsrekord på att hicka i magen.
Magen har blivit så stor nu att minsta lilla rörelse där innifrån känns som en tornado.

Ne nu ska smoothin ner i magen till Midget, han har skrikigt ända sen hickan slutade att han ville ha SMOOOTHI. Sen ska allt in i ugnen, fixar bilder till senare på mina mästervärk :)

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0