Bad.

Jag glömde ju berätta att vi har hittat ett nytt favvobad, höganäs strand heter de. Det är super mysigt och fint, finns en perfekt lekplats där med för framtiden.
Mammas snygging låg i skuggan idag igen men det var lite ljust så jag fick låna ut mina glajor.



Får se om det blir lika varmt imorgon, måste ut där det fläktar lite isf.
P har lämnat oss för Krukan idag igen, stackars oss. Ska snart gå och joina Frank i bastun...

Sitter och kollar på väskor, ska köpa mig en sjukt dyr en. Jag har inte köpt något till mig själv på super länge så nu jävlar. Har hittat en Hermès som jag är sugen på. Finns även en Mulberry jag velat haft länge, vi får se vad de blir.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0