Frank 4 Månader.

Idag är det fyra månader sen jag höll min älskling i famnen för första gången. Jag kommer ihåg dagen som om det vore igår, va ont jag hade och hur gärna jag ville föda fram honom.
Tyvärr fick jag aldrig föda fram honom utan det blev ett kejsarsnitt.

 

Frank

Han väger runt 7kg
Har allt från stl 50 till 68 i kläder
Dregglar massvis
Älskar att sova på magen
Vänder sig obehindrat från rygg till mage
Han är nästan glad jämt
Är sjukt stark i benen
Han vill hellre sitta än ligga i vagnen
Äter med 3 timmars mellanrum hela dygnet, woohoo ;)!
Han älska att ligga naken
Duschar med mamma varje kväll
Har börjat komma på hur man gör höga skrikljud 

Tänkte att jag ska börja ge honom lite potatis här någon dag, ska bli så kul att se hans reaktion.


Nu drar vi till barkaby och shoppas solstolar, P vägrar nämligen att ligga på filt.

Puss K.


Kommentarer
Postat av: matilda

Shit vilken kopia av dej lilla frank är! :D



ja verkligen helt sjukt! jag gick nog ner mkt i början där pga att ja inte fick äta nåt me mjölkprotein för Milias mage.. Kunde typ inte äta nåt då så då tappade jag ju massor. Men gick upp lite sen när ja slutade amma men gick ner när ja började "banta" haha!

Tror man tappar absolut mest av att inte äta efter sju på kvällen samt att inte småäta..



Hmm vet inte riktigt när Milia gjorde det. Började väl med smakportioner runt 4 månader,typ katrinplommon, päron och sånt.. Så lagade jag egen mat. Hon satt ju i sin stol när hon va 4 månader så då antar jag att hon åt nåt iaf :)

Puss

2010-07-04 @ 21:53:31
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0