Natten.

Dålig natt igen trots våran 5000 kronors AC. Det lilla monstret vill verkligen inte sova.

Han somnade igår vid kl 20, sen sov han vidare till 23. Det första passet är det långa passet på natten så när man vet att det bara är tre timmar, ja då vet man att natten inte kommer bli så kul.

Sen vaknade han varannan timma resten av natten och ja kl halv 7 gick vi upp. Hoppas på att jag kan få honom att sova lite här snart, jag är så trött!!
Måste tvätta håret här på morgonen med, jag vill inte ens tänka på när jag gjorde de sist.

Blev inget bad igår, var lite för kallt i luften bara 25grader. haha.
I dag hoppas jag på att vi kan göra något riktigt skojing, känner att jag kommer deppa ihop här snart mellan tvätt, disk, städning och kiddo.

Imorgon eller på måndag kommer D hit och fixar trallen till uteplatsen, yippie. Kanseke även mina spegeldörrar kommer upp då. Vore toppen, då kan jag städa hela lägenheten. Är super äckligt nu men jag skyller på att det kommer bli så dammigt när de ska bygga allt :)


Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0