Presenter.

OJojoj, Ps föräldrar kom hem från USA idag.
Vi åkte dit och släppte in dem då D glömt att lägga ut nyckeln :)

Frank fick såååå mycket presenter, jag tror aldrig jag sett så mycket kläder.
Jo det har jag, när jag var liten och pappi kom hem från en affärsresa och fyllde hela matsalsbordet med kläder, leksaker och sportsaker. Det var nog bästa dagen i mitt liv tills Frankis kom, haha.

Jaja back till Franks presenter. Han fick sin första bil, en mercedes benz. Tyvärr bara en leksaksbil men en mycket fin sådan. P sa direkt att en sånn ska Frank få åka till dagis i, en riktig alltså och inte leksaksbilen...

Kläder, ja om nån har tänkt köpa kläder till Frank så får ni tänka om. Eller köpa kläder som passa till en 2 åring. Kan ni då förstå hur mycket kläder lillen fått.
Riktigt grymma kläder är de med, ni ska få se. Alla kläder han kan ha nu har presic blivit tvättade och hänger på tork.



Längtar till jag ska få ta på honom alla fina kläder, Tusen tack till farmor och farfar :)

P shoppade loss i Täby centrum idag med, en fin skjorta till dopet och lite annat.
Ac`n vi skulle köpa vägde 36kg så vi får inhandla den imorgon när vi kan få bär hjälp.

Puss K.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0