Sömnen uteblev.

Helt ärligt, ska det vara så här? Jag kommer snart bryta ihopp!

Jag sover max 4 timmar varje natt, lillen vaknar hela tiden. Han vaknar inte för att han är hungrig för tutten vägrar han ta.
Vi, jag och P har en teori om att det är för att han sover på mage. När han sov på rygg kunde han sova 7 timmar i streck, nu maxar han på 3.
Han har inte riktigt kommit på hur han tar sig tillbaka till ryggen från magläge, så han blir arg när han vaknar till och inser att han ligger på mage som är hans hatpose.

Men vad ska jag göra, jag sover nästan inget på natten.
Frank kasnke får ihop tot 7 timmar per natt ohc han sover inte speciellt mycket på dagen. Är det normalt??

Nu har vi varit vakna i sanrt två timmar, dags för att försöka få lillen att powernapa lite.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0