Träning.

I dag har jag, Frank och P gått samma promis som jag och J gick igår. Fast vi gick powerwalking det tog ca en timma. Planen är att jag och Frank ska ta samma promis imorgonbitti vid 8 snåret, innan det blir för varmt ute. Ska tydligen bli varmare än idag, suck.

Jag vill att de ska göra klart våra uteplatsdörrar så vi kan sitta där ute i skuggan, skulle vara perfekt de här varma dagarna.

Annars har vi varit inne idag, för varmt för oss att vara ute. Vi har käkat jordgubbar till lunch och kycklingsallad till middag. Perfekt för bantningen när det är varmt för då pallar man inte att käka så mycket.
Minus 5kg here I come...



Nån som ska nysa :)

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0