27grader i skuggan.

Jag skämms, jag och Frank har inte kommit ut än. Det är 27 grader i skuggan på våran baksida, det är stekhett!

Tror jag ska vänta till kl 13 eller 14 innan vi går ut, lite för varmt nu tror jag. Jag vill inte bränna mig heller, haha.

Ikväll kommer förhoppningsvis D och sätter upp våra spegeldörrar, verkar vara lite knöligt så vi får se hur de går.

Snickarna från föreningen var här imorse med, idag tar de bort vårat element och på TORSDAG sätter de in våra dörrar :) Jag längtar så mycket, fatta va skönt att inte behöva ta sig ut med vagn och allt utan bara kunna öppna dörren och gå ut.

P stackarn har åkt till märsta för att fixa med sina däck, inte kul när däcken är så svåra att hitta. Hoppas vi får tillbaka bilen snart iaf.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0