Bilder.

Medan P och Frank sover passar jag på att lägga in bilderna jag har lovat.


Frank i sin snygga stinky pjamas, den passade perfekt idag.
Hela dagen igår vägrade stinky bajsa, jag blev sjukt orolig då han MINST bajsar 1 gång om dagen, jag väntade och väntade men inget kom.
Men idag, ja då må ni tro. Då var de dags för stinky att ta igen från gårdagen. FYRA gånger!!!
Jag och P höll på att dö.
Där snackar vi Stinky...



Så har vi fina tre månaders presenten från farmor och farfar. Den helt makalösa stolen, som gör att lillen kan sitta själv. Men han får bara sitta några minuter åt gången då han inte riktigt orkar hålla upp huvudet än. Men om några veckor kommer han va ett med stolen :)



Nu ska jag duscha,
imorgon ska vi och lämna tillbaka parasollet vi köpte till vagnen idag och sen vidare till Märsta och käka grillat. Mumms.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är sååå gott. :P

2010-06-04 @ 19:58:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0