D och mammamöte.

Igår var vi en sväng på golfbanan igen, jag testade nya vagnen och slog några bollar. Varje gång jag följer med till ranchen brukar jag slå typ 10 bollar, och ja igår slog jag alla rekord. Jag var grym, Tiger får akta sig för shit va jag är bra.
Måste börja slå lite mer så kasnke jag med kan spela golf en dag, vore ju roligt om Frank kommer börja spela. Då kan vi gå hela familjen.

På kvällen kom D och vi käkade tacos. Eftersom han skulle jobba istan i dag sov han på soffan.

Jag och Frank gick upp imnorse och vinkade D adjö till jobbet, sen kollade vi lite tv som vanligt och gosade i sängen lite. Jag vill ha TV i sovrummet, ojojoj va skönt de skulle vara.
Nån som kan dra antennkabel till mig!?
D lovade mig att han skulle lägga klart golvet i våran lägenhet, så nu kan han inte slinka. Ska försöka tvinga honom att sätta upp mina skjutdörrar i hallen med, så jag äntligen kan spegla mig.

P har varit på golfbanan idag och jag och Frank har varit på mammamöte, vi satte oss i vasaparken och fikade och snackade. Frank var vaken hela tiden och spanade in tjejerna.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0