Flickvän.

Jag önskar att jag var tillsammans med mig själv. Shit vilken grym flickvän jag måste vara!!

Jag fixar allt, jag är helt enkelt bäst.



Idag har jag målat alla trösklar kolsvarta i lägenheten plus att jag dammsugit igen (dammsög senast i fredags.. jag är rastlös!!), det var iaf super kul att måla. Jag tror jag ska bli målarlärling, men jag vill bara måla små pill grejer. Vad blir man för målare då? Pill målare ;)?

Jag och Frank gick upp halv 7 imorse och kollade lite tv, när han var mätt och nöjd packade jag ner honom i sängen och hoppade i mina löparskor och träningskläder. Eftersom mina träningskläder är lite trånga över bysten fick jag värsta push up effekten, så jag var en riktigt hot mama när jag var ute och sprang.
Löpturen var förövrigt det jobbigaste jag har gjort i hela mitt liv, jag sprang i ca 20-30 min och jag trodde jag skulle dö!
Hur kan man bli så otränad, jag som sprang en mil på 46 minuter när jag var yngre och tränade. Nu skulle de säkert ta över två timmar, haha.
Så idag startade det alltså, min träning. Nu ska jag försöka springa ca 30 min varannan morgon och ta minst en rask promenad varje dag.
På måndag börjar jag med bra mat också, inget socker!
Det kommer bli jobbigt men vad gör man inte för sin man, målet är Anna Anka kroppen, haha.

Nu ska jag laga lite mat.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag vet, hemskt! Tur att man har mammainstinkten iallafall, vilket innebär att aldrig släppa bebben ur sikte! Finns så sjuka människor ju..man ska inte lita på nån!



Jaa hon växer för fullt, 9 månader idag! Helt sjukt va snabbt tiden går! Hur gammal är frank nu? :)

Hon började krypa när hon var 6½ månad :)

puss

2010-06-13 @ 19:13:43
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/
Postat av: nillan

Vad duktig du är!!! Anna Anka kan kasta sig i väggen :-P Pusspuss

2010-06-13 @ 22:10:15
Postat av: Andy Pandy

Du... Den bilden känner jag igen :)

Puss babe!

2010-06-16 @ 04:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0