Han gjorde de igen.

I natt sov Frank 7 timmar i streck, super barn!
Ja jag vet jag ska inte bli för excited för då slutar han väl sova igen. Det är fan när jag skryter om ungen han slutar med saker, han vill ha all min uppmärksamhet den där lilla.
Jag är utvilad idag igen så det är väl bara att vara glad så länge de håller i sig :)

Igår var jag och P på löplabbet. Vi skulle köpa ny skor, det slutade med att det blev ett par till mig, Tack älskling!
Men shit vilket projekt att prova ut skor. Först sringa på löpband i provskor, sen testa massa modeller och springa i dem.
Tror jag valde rätt tillslut, planen var att gå ut och springa lite nu på morgonen med det spöregnar!! Inte kul, så gud vill väl inte att jag ska träna bort fettet..

Idag har jag planerat att vi ska åka iväg och handla den där tavelhyllan och kasnke hinna med att byta Franks kossa som han redan har lekt sönder.  P skulle egentligen spela golf idag med det blir nog inställt pga vädret. Så då gäller det att passa på :)

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0