Hemma.

Vi kom hem igår kväll vid 21 snåret.

Frank sov hela vägen bortsett från det lilla skriködet som inträffade efter vi åkt ca 20 minuter. Han verkligen tokskrek, så vi var tvungna att stanana bilen och plocka ut honom.
Eftersom han somnade för natten vid 18 igår har han varit vaken från ungefär 3, P gick upp lite med honom då och nu har jag fåttt stiga upp.

Idag ska jag försöka lägga in midsommar bilderna, så förhoppningsvis kommer de upp under dagen, men det är inget jag lovar.

Jag tänkte att jag ska gå iväg till BVC idag eller torsdag för en droppin tid med Frank. Måste kolla om hans armgrej verkligen är normal, sen tycker jag att han har börjat äta mycket sämre så vore bra om vi fick väga lillen.

Platthuvud grejen kan vara löst!
Jag återkommer med info :)

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0