Hemmafru.

Jag har blivit en riktig hemmafru, ingen lyxfru då tyvärr, utan en som måste slita.

Byta blöjor, ta hand om barnet, städa, laga mat, handla, baka, skura golvet, damma och ja ska jag sluta!?

Igår bakade jag tex bröd efter pappis goda recept och tvättade. Jag dammsuger även golvet varannan dag, ja jag vet att jag är knäpp, men jag gillar när det är fint..



På söder hade vi städerska i en lågenhet på 30 kvm, tror at vi får ringa hit henne snart innan jag blir full av utslag igen. Jag har föresten varit och hämtat mina utslagstabletter idag, så nu är de lugnt. Ingen mer stress över att utslagen ska komma när jag är ute. har placerat ut en tablett karta i varje jacka och väska så jag aldrig ska vara utan.

Snart kommer lempan hit, Yippie. Han ska få träffa Frank för första gången.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0