Jinks och punka.

I går på mammamötet skröt jag såklart om Franks nattsömn, det fick jag igen inatt kan jag säga. Han har sovit 1 timmars pass från kl 00. Helt sjukt!
Jag la honom vid 20 och han somnade fin fint, P gick ut vid 23 och 5 min senare vaknade lillen som då fick mat.

P kom hem vid 1 och var förtvivlad. "Gissa vad som har hänt! Jag har mest otur i världen!"
Då hade stackarn fått punka på centralbron och tvingats parkera vid gallerian och gå hem.
Sen dess har Frank varit vaken 20 min varje timma, grattis mig. Nu har vi gått upp iaf, jag tänkte att jag sksa låta otursfågeln sova lite sen får han ta lillen så jag kan få nån timma sömn iaf.

I kväll ska vi till märsta och grilla med D och mormor, eller så var tanken iaf. Jag hade planerat att vi skulle åka lite tidigare så jag kunde sola naken på deras uteplats men Gud vill visst inte att jag ska bli brun.
Så vi får se om vi hinner dit, vi måste ju byta däck. P har tydligen aldrig gjort detta, vi får se om vi hittar någon som kan hjälpa till.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0