Morgon igen.

Jaha då var det morgon igen och en ny dag börjar. Denna dag är jag drabbad av ENORM träningsvärk, jag hade verkligen glömt bort hur ont det kunde göra, haha.

Frank sov inte bra inatt, 3 timmar åt gången. Så idag är vi lite trötta, P får sova vidare och vi ska ta ett bad.

Jag vill föresten börja på babysim, det verkar så mysigt. Nillan hänger du på?
Alla i min mammagrupp går och de säger att det är toppen.

Idag ska vi ta en sväng till apoteket jag och Frank, jag har fått ilningar i tänderna inte roligt vill jag lova. Så nu ska jag införskaffa colgate tandkrämen de gör reklam om på tv'n.
För gör de reklam om den måste den ju vara bra :)

Frank fick sin första tandborste av mig igår, mammi är du stolt!?
Ska lägga upp bild senare, men nu håller han på att käka upp handen så bäst att ta upp honom.

Puss K.


Kommentarer
Postat av: matilda

Jaa vi blev helt chockade där på BB minns jag och fort som fan fram me kameran! Haha..



Hon satt när hon var 5 månader, tog väl nån vecka sen satt hon liksom helt själv.. Och sen som sagt första krypstegen när hon var strax över 6 mån, eller det var efter thailand, 6½ månad alltså! :)



Hur är allt annars då har du vart nåt i kga o hälsat på eller har du släkt där?

puss

2010-06-15 @ 07:05:54
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/
Postat av: nillan

Hej!



Nej usch jag vill inte gå på babysim :) Ser badvattnet efter mina killar, så tänk vilket vidrigt vatten det blir på babysim! Haha.. intorkade spyor, kiss o bajs plus alla läckande mjölkbröst ;-)



Hoppas träningsvärken är bättre :) Vi måste som du sa ses på promis innan nästa onsdag... :)



Pusspuss

2010-06-15 @ 11:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0