Ny dag.

Japp då har jag och Frank redan varit uppe i en timma, sweet!

Han sov faktiskt lite bättre i natt, tro det eller ej. Men vaknade säkert fyra gånger från 2 snåret. Jag fick iaf sova från 23 till 2, man får vara glad för det lilla.

Igår var en toppen dag om man bortser från bilen med punka. Ps morbror kom och hjälpte till att få bilen till verkstan sen skjutsade han oss till märsta.
Jag solade lite på uteplatsen, tyvärr visade det sig att solen tog NADA! Lite trist jag som pressade i EN timma.
P påstår att det inte är att pressa, men i min värld är det de.

När D kom hem blev de grillning och goda färskpotatisar. Riktigt smarrigt, han är allt bra duktig den där D.
Han har även lagt klart golvet i min lägenhet.
Jag valde helt klart fel bror, haha.
Söta mormor var även där, trevligast när bara vi tuffa ses ;)

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0