On our own.

Japp då var vi själva då jag och Frank.
Natt sömnen har inte varit så bra så detta kommer bli två lååånga dygn innan mammi kommer som en räddande ängel.

D har sovit här nu i tre nätter, trist att det inte var inatt han skulle va här. Då hade jag kunnat få lite hjälp.

Frank ligger och sover nu, så jag försöker fixa lite i köket. Igår städade jag hela lägenheten och torkade golvet, idag är det tvättdag. Så sjukt att det blir dammigt lika fort igen som jag har städat, därav dammsugning varannan dag.

Jag och Frank lär nog ta en liten promis sen vid lunch, jag håller verkligen tummarna för att han ska vara en snäll bebbe nu. Men de kan jag väl drömma om, om jag nu får sova nått :)

Nej, nu ksa jag hänga tvätt.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0