Sju kan ja ta.

Men FEM!!!

Ja nu tycker Frank att han och mamma har sovit klart. Då har vi sovit sen kl 23 och varit uppe och käkat en gång.
Jag kan ta sju med att gå upp klockan fem, ja det känns lite väl tidigt.

Gårdagen spenderade vi i märsta, Frank fick masssa uppmärksamhet som vanligt så han var mycket nöjd.
Farbror D övade på att vara pappa och fick lillen att somna två gånger, duktig. Han lärde även lillen att gå!

Så på sin tremånaders dag gick Frank för första gången.. Ja jag vet, jag har ett super barn. Inte när et gäller sömn kanske men ALLT annat :)
D sydde(!) även en kebba till Frank, kommer kort senare. Så fin, haha.

Jag kollade lite på rese vagn till Frank igår. Jag har hittat den perfekta, den jag vill ha. En bugaboo bee, ska bli min och Franks. SÅ vi spanar nu och sparar pengar för en sånn ska vi ha.

Nu ska vi kolla norska hollywood fruar jag och Frank, och kanske kanske jag kan få honom att tänka om och faktiskt somna igen.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0