Sovasovasova.

Inatt sov Frank 6 timmar i streck, sen käkade han lite och sov 3 timmar till. Sånn tur har vi inte haft de senaste veckorna då han vaknat efter 3 timmar och velat gå upp. Hoppas det vänder tillbaka till 6 timmars sömn nu, vore sååå skönt.
Jag gick faktiskt och la mig sammtidigt som Frank igår, kl 21. Så så här utvilad som jag är idag var det längesen jag var.

Igår träffasde vi Lempan en snabbis innan han skulle till skolan på intervju, vi käkade sallad och snackade lite skit.

Han fyller förövrigt år idag.. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!

Vi han även med en sväng till golfbana jag och P, Frank var inte så glad över att vara där så det blev ett snabbt besök.

I dag vet i tusan va vi ska hitta på, men tror vi ska gå till löplabbet och köpa jobbingskor. Vi ska ju tävla i midnattsloppet så jag måste börja träna nu :) En het vindjacka ska också införskaffas.

Nu stinker Stinky från golvet, bäst att byta blöjis..

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0