Tisdag.

Det är tisdag oc hdags för mammamöte igen, jag är egentligen inte då sugen på att gå dit men det är ju inte direkt som om jag har nått bättre för mig.

Igår var jag och P en sväng på stan, Frank fick lite nya pjamaser och dräggelskydd som tvättas just as we speak. Så de ska invigas inatt.

Farbror D sov över här inatt igen då han skulle jobba i stan, så mysigt.
Vi tog en kvälls promis med Frank i babaybjörn igår, sjukt jobbigt för min rygg. Ska kräva lite massage ikväll tror jag.
Vi hittade även en pippifågenunge i vasaparken som hade ramlat ur sitt bo stackarn. Vi gjorde dagens goda gärning och satte in honom i gräset. Jag hatar fåglar men den här va SÅ söt, jag vill ta med honom hem men fick inte för D.

Mammi kommer hit i helgen då P åker till Tallin, ska bli mysigt. Var en månad sen hon såg Frank så han lär ha växt mycket.
The wedding är ju även i helgen så vi får väl se om vi orkar trängas bland allt folk för en liten glimt av brudparet. Jag skulle egentligen jobbat nere på stan under bröllopshelgen, men det går ju inte nu när P är borta. Hade fått första parkett men en helg med mammi och Frank är mycket bättre.

Puss K.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0