Tvätt.

Stolt mamma som jag är måste jag visa upp mitt fina tvättställ, jag tvättar varje dag nu. Jag har insett att jag har tagit P's enda syssla i hemmet och gjort den till min. Så nu softar han bara, behöver inte lyfta ett finger. Inte ens tvätten sorterar han fast jag har gjort två fack, ett med vitt och ett med färger.
Måste hitta på nått nytt till honom!!



I går beställde vi spegel dörrar till garderoben i hallen. Ni ser bakom torkställningen är det som en garderob med hyllor och massa saker, DÄR ska det upp spegel skjutdörrar. Nu längtar jag tills de ska komma, äntligtn en spegel där man kan se hela sig själv. Den är efterlängtad!

Frank ligger på gymmet här nedanför mig och försöker rulla över till mage, snart kan han min duktiga kille.

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0