Baxat biskvier.

Jag och P har precis käkat middag, det blev hemmagjord pyttipanna. Mycket godare än köpt, intressant att jag inte gjort själv förrän nu. Men från nu ska jag ALLTID göra själv :)

P hade köpt överaskning på vägen från affären, biskvier!! Två stycken, en till mig en till P. Jag kastade i mig maten och sprang till min biskvi som tog slut allt för snabbt. Så jag tog sikte på påsen med P's biskvi och sprang. Nu är den i min mage, fick en toarulle i huvudet men de avr de värt :)

Nu väntar jag på Grey's, har redan gråtit till ett avsnitt idag så vi får se om jag kan hålla tårarna tillbaka ikväll..
Har längtat super länge på nya säsongen, P har sagt en miljon gånger att han kan ladda hem de. Men det är ju inte lika roligt, då har jag inget att se fram emot varje vecka :)


Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0