Busunge.

Skriken fortsatte inatt, Frank hade nog ont i magen eller nått. Hungrig var han iaf inte med tanke på all mat han fått. Han sov ca3 timmar i sin säng innan han började skrika och fick flytta över till mig, där sov han till vi gick upp.
Vad ska man göra när de skriker så mycket, eller mycket jag ska väl vara glad han har max skrikit 2 timmar i streck. Jag känner mig så hjälplös, han kan inte va hungrig och blöjan är ren och fin. Är de magen då?



Idag ska vi få besök av P's familj, så nu ska jag vila lite innan tvätt tiden vi har lyckats boka in kl 13. Jag skulle egentligen till jobbet idag mellan 13 och 15 men solen ville ju inte titta fram idag så jag stannar hema i snöovädret.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0