BVC.

Idag har vi varit på vårat första BVC besök. Mottagningen låg brara 15 min härifrån med promenad så det är perfekt.

Frank mättes och vägdes, tjockisen hade gått upp 300g sen i söndags.
Han väger nu 3240g och är 52cm.

Sjuksköterskan vi träffade var jätte snäll och gav oss info om alla undersökningar som kommer komma och vaccinering. Vi fick en ny tid nästa vecka för att kolla vikten igen. Men med tanke på hur mycket han äter lär de inte vara några problem.

Imorgon kommer Mammi hit och ska hjälpa till lite. Jag känner inte riktigt att jag orkar laga mat och fixa med allt, så ska bli superskönt att hon kommer.
Frank längar redan :)

På vägen hem från BVC stannade vi till vid rådmansgatan och solade lite på en bänk, P gick och köpte mackor vi skulle fika på i solen. Han var tillbaka efter 20min och direkt han satt ner rumpan på bänken började Frank skrika. Så det vara bara att resa på sig igen och gå hem, jag han iaf sola lite.




Puss K.


Kommentarer
Postat av: bw

Oj vad bra att lill Patrik får i sig så mycket mat, då kommer han att växa snabbt.

2010-03-11 @ 17:39:04
Postat av: Nathali

Herregud jag blir helt sjukt... han är sååå söt!

2010-03-11 @ 22:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0