Ciao ciao.

Solen skiner och det är toppen väder i stockholm.
Snart blir de promenad till ciao ciao för att visa upp Frank, P har lovat att vi ska komma dit idag. Så tänkte mata honom vid 14 sen är det bara att traska dit. Lite roligt att man verkligen måste planera allt men amning och blöjbyten innan man ska gå ut så det inte blir kaos.
Men lilla Frank gillar ju att kissa genom blöjan när vi är ute så det är ju inga garantier torts att vi bytt blöja.

Natten!
Den har varit bra, Frank sov i sin säng från 01 till nästan 05, sen ville han ligga hos mamma. Så det fick han såklart göra.
P fick för sig att det var mordförsök på Frank inatt från min sida av sängen. Han påstår att jag nästan låg på honom, själv vet jag att jag inte gjorde det för jag var vaken, men  P är övertygad om att Franks liv hängde på en skör tråd under natten, haah.
Frank är så rolig, han sover mellan oss och så fort jag vänder ryggen till kryper han in och sover längs med min rygg. Vi blir båda super varma, men det är mysigt.
Förutom när man blir anklagad för mordförsök när man vaknar ;)

Puss K.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0