Ensam mamma söker.

I natt var jag ensamsstående mamma, P spelade turrar och vägrade ta hand om Frank.

Han sov från 00 till 02, kissade i sängen, käkade, sov till 05, kissade i min säng och käkade. Efter sista kissningen ville han inte sova mer. Vi gick runt och kollade på P när han spelade, när klockan var 07 var jag super trött så jag la ner honom i vagnen inne hos P i hopp om att han skulle somna.
Jag sprang in till min nerkissade säng och la mig på en handuk och sov. Efter 30 min blev jag väckt av att P kom med Frank, han hade lyckats tagit av sig blöjan i vagnen och kissat och BAJSAT, haha.
Jag matade honom igen, för 100 gången denna natt och äntligen somnade han under min arm. Vi sov till 9 när mammi kom in och hämtade honom så jag fick sova till 10.

Vilka hjältar ensamstående mammor är! Jag är helt slut idag och jag har bara varit själv en natt, tänk att alltid vara de. Grymma kämpar!

Har även hunnit med en promis med mammi och letat bad termometer, det var inte de lättaste att hitta. KOllade barnaffärer, apoteket, ica och tillslut ÖB där de fanns. Så ikväll ska vi bada lortgrisen.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh jag tar åt mig. Taaaaack!



Men man anpassar allt efter vad man vänjer sig vid. Lite som att man alltd gör av med hela lönen oavsett hur hög den är ;-)

2010-03-15 @ 21:01:42
Postat av: K.

Lotta, det ska du absolut göra. Jag tar av hatten, du är grym!



pusspuss

2010-03-15 @ 22:02:36
URL: http://midgetslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0