Flubber.

Min mage!

Varför blir den inte som vanligt, jag har lyckats blivit ganska smal igen men flubber magen är kvar. Om jag står upp syns den inte men när jag sitter.
Oh my god va den är vidrig då, jag blir äcklad ;)
I gårkväll kallade P magen för flubber, ni minns väl filmen om geleklumparna. Yes så tyckte han min mage såg ut, smisk ska han ha.

P är och handlar middag, det ska bli sushi och indiskt, mumms. Sen skulle det vara gott med godis, men flubber måste ju bort. Snälla låt mig få göra sit ups snart...



Puss K.

 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha!! Jag skrattade gott åt detta. Diskuterade just magen med Gia härmodagen. Nu är det min stora (skade)glädje att få meddela dig att magen ALDRIG blir densamma igen.



Nej skämt åsido gumman. Den blir nog faktiskt aldrig densamma men den kan bli snygg ändå. Tänk, hela kroppen blir ju ommöblerad. Den kan tom bli snyggare än förut! Min är det granterat. Jag älskar min mage nu. Men den är fortfarade inte samma. Lite mjukare liksom. Fast platt ändå.



Och den kommer INTE se ut som den gör just nu, det lovar jag dig vännen. Hur länge sen var det Frank föddes? Du och N har ju haft jättetur båda två. De allra flesta tar mellan nio mån och ett ÅR på sig att gå ner alla babykilon. Det kommer, jag lovar.



Och dessutom: Passa på att äta massor av bakelser och annat medan du ammar. Bättre kaloriförbränning än så hittar du inte ;-)



Kram på dig!

2010-03-27 @ 20:45:37
Postat av: K.

Haha, det låter bra. Jag får pressa situps så kasnke den kan bli lite hård iaf :)

Mjo tog ju bara två veckor att få bort mina +15kg, så jag ska väl inte klaga.



Mmm det blir endel godis och skitmat nu, haha. Man orkar ju inte va nyttig.



pusspuss

2010-03-28 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0