Första natten hemma.

Igår fick vi komma hem från BB, vi skulle egentligen ha stannat lite längre eftersom jag gjort kejsarsnitt. Men jag kännde mig så pigg att vi fick åka hem endå.
N. hade pappat mig att gå upp och röra på mig snabbt efter snittet vilket hjälpte till mycket tror jag. Mina barnmorskor jag hade under förlosningen kom på besök på BB dagen efter och var helt fascinerade av att jag kunde röra mig så bra. Stort TACK N.!

Frank sov i mitt gamla natt linne inatt, varje gång jag och P skulle upp och mata honom blev de skrattattac. Han ser ut som en lite prinsessa, haha.



Största delen av natten sov han mellan mig och P. Vi båda var så trötta så orkade inte vänja honom vid sängen. Han vägrade att bli nedlaggd i sängen efter han käkat han skulle absolut ligga vid mitt bröst och tutta.
Hela dagen har han iaf legat i sängen, så inatt kanske vi lyckas.

Nu kom T på besök, ska spana in Frank.

Puss K.


Kommentarer
Postat av: nillan

Skönt att du är så pigg efter snittet :) Visst känns det bra i efterhand när man "är snabb upp på benen". Även om det känns som man ska spricka isär när man reser sig upp så gör man ju faktiskt inte det :) Mysigt att vara hemma, och skaffa sina egna rutiner!



Vad söt Frank var i ditt nattlinne, haha. Det är på de sena nätterna/tidiga mornarna som man får de största skrattanfallen... Vi kan skratta så åt minerna på grabbarna när de har ätit så vi får ligga dubbelvikta på sängen. :)



Pusspuss

2010-03-08 @ 21:03:30
Postat av: Balex

Lille sötnosen! Så mysigt han verkar ha det i sin rymliga särk (!) mellan mammis och pappis.



Puss puss!

2010-03-09 @ 09:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0