Frank är tre veckor.

Här är första bilden som togs på Frank, eller då var han fortfarande Midget. Bilden är tagen av P medan jag låg på uppvaket och försökte få känsel i benen.
Tänk att jag knappt hade hållt i honom vid denna tid.
P hade redan hunnit ringt hela sin familj och berättat medan jag fick vänta innan min familj fick veta.

Tänk att han är tre veckor idag, jag kan inte fatta att det bara är tre veckor sen han föddes. Det känns som jag har haft honom hela livet. Min lilla älskling.



Puss K.

Kommentarer
Postat av: Finni

Nu har jag visserligen bytt till sittdelen för Elliott vägrar sluta skrika om man lägger ned honom på en gång. Så jag bytte och har honom sedan i fullt liggläge så fort han känner sig bekväm så att han inte ska paja ryggen. Det är ju också bra med dom vagnarna, att dom är skonsamma mot ryggarna på dom små.



I alla fall, jag hade åkpåsen i liggdelen också! Drog upp den så att "vecket" i påsen där bak liksom var hela vägen intill kanten vid huvudändan. Och så vek jag ned det tyget som blev över vid huvudet! Svårt att förklara :P Men det går iaf. Kram!

2010-03-26 @ 15:43:27
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Carro - Halies mamma

sååå söt =)

2010-03-26 @ 17:13:40
URL: http://haliesmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0