Frank goes crazy.

Frank har sovit max 2 timmar inatt, jag och P är helt slut. Jag har ammat honom en miljon gånger under natten och P har gått runt med honom på axeln.
Har precis lyckats få tyst på honom, hoppas han sover länge nu. Men de kommer han säkert inte göra.

P fick tips om några magdroppar som tydligen ska fungera bra, vi får åka och inhandla dem idag.
Jag hade planerat en mys dag idag, med lite shopping och film. Nu är vi så trötta så vi lär sova hela dagen.

Nu hör jag skrik igen, yippie! Han sov iaf 10 minuter :)

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tror inte jag vet någon bebis i Franks ålder som inte har lite trubbel med magen.



Prova Sempers magdroppar i kombination med minifom. Båda finns på apoteket.



Om det inte gör susen (kan ta en vecka ca)så hör av dig till mig så har jag en dunderkur ;-)

2010-03-25 @ 14:42:58
Postat av: K.

Ska testa diret, så sjukt fattar inte att han inte blir trött. har lyckts klämma in nappen i hans mun nu så vi får se hur länge han är tyst.



Träffade din lilla sötnos igår, va stor han är.



pusspuss

2010-03-25 @ 15:23:50
URL: http://midgetslife.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja jag hörde det. Hans far rapporterade att Frank är sjukt söt.Bara att kämpa på med nappen :-) Akta er för att få tumbarn eller tuttbarn ;-)



Kramar!!

2010-03-25 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0