Hemma.

Nu har vi kommit hem från våran playdate, Frank lekte skrikmaskin medan E och I sov och var snälla. Jag förstår inte vad den lilla ungen vill mig, så fort P åker iväg på hockey blir Frank tokig. Han kasnke helt enkelt inte gillar Djurgården, kan de vara så? Jg tror banne mig de :)
Jag och Nillan hade super trevligt, så skönt att prata md någon som också har småttingar. Vi kom fram till att vi ska bli sånna familjer som varje år gör en resa tillsammans. Jag ser redan fram mot våran första utomlandsvistelse, Men vi får nog vänta minst ett halv år iaf så killarna blir lite större.

Nu ska vi ta och bada Frank, han slapp igår för jag och P kollade på wallander lite för länge, haha bra prio ;)



Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0