Jobb.

Natten har varit kämpig igen, Frank vägrade stänga ögonen och låg bara och kollade med täcket upp till näsan. Om jag eller P inte tog på honom började han gråta. Busig lite kille.

Jag matade lillen vid halv ett snåret, sen skjutsade P mig till jobbet. Franks farmor och farfar var barnvakt idag. Så Frank har haft en lyx dag, han har fått bada, varit på promis och bäst av allt blivit buren resten av tiden. Han gillar ju inte att ligga själv så idag har han blivit riktigt bortskämmd.

Jag jobbade till 16, sjukt skönt att vara tillbaka  på jobbet, men imorgon blir min sista dag innan min mammaledighet.
Ska bli skönt att bara vara ledig i ett år, inte behöva oroa sig för nått förutom lillen.

Nu kommer P springande med en skrikande Frank, "- han är hungrig" kan jag höra från hallen, det ska tillläggas att han fick mat för 30 minuter sen, haha. Jag får väl langa upp tutten ändå :)

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0