Jobbig natt.

Vi gick och la oss vid 01 snåret igår kväll, jag matade Frank och han fick sova i sin vagn inne på P's data rum. När klockn var 5 kom de in och väckte mig, aldrig har Frank sovit så länge. Yippie tänkte vi men sen Nej, klar vi hade sovit färdigt för natten.
Han brukar alltid somna om han får ligga brevid mig men inte inatt. Så vi var vakna till 6 innan han lyckades somna om, tror han hade ont i lilla magen för efter han gjort nr2 somnade han fint.

Naveln trillade bort inatt :) Så nu ska de badas.



Där är den, stinkbomben...


Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Vänta nu... vaken mellan fem och sex = jobbig natt? Hur snabbt brukar Frank somna i vanliga fall efter att han har ätit!? :) Pusspuss

2010-03-14 @ 20:20:13
Postat av: nillan

Förresten, gillade han att bada? Våra gallskriker när vi badar dem.. gillar det inte alls! Å jag som trodde att alla bebisar gillade att bada... :)

2010-03-14 @ 20:22:07
Postat av: K.

Vi han fakiskt inte med att bada, hoppas hinna nu ikväll. Haha han somnar på 1 minut, i vanliga fall. han är grym snällaste ungen i världen. Men man märker att han börjar bli mr vaken nu. pusspuss

2010-03-14 @ 22:32:20
URL: http://midgetslife.blog.se
Postat av: nillan

Hihi vilken lyxbebis! :-) Hoppas att han gillar vattnet, du får rapportera hur det gick sen! Pusspuss

2010-03-15 @ 02:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0