Klick.

Kl 04.13 sa de klick i min mage, som om att ett ben gick av.
Sen kom den!
Min första riktiga värk, tror jag...

Jag har tagit en varm dusch som rekomenderades men ont gör de iaf. Om nu dessa värkar är de riktiga värkarna är jag nog lite besviken. Såååå ont gör de faktiskt inte, men är de bara förvärkar så Nej tack, Midget får stanna kvar i magen. Haha.

Snart tre timmar har gått och jag skulle uppskatta att jag har värkar typ var 5-7 minut, de håller bara i sig i typ 30-40 sek. Så börjar bli orolig att det faktiskt ÄR förvärkar.

Funderar på om jag ska väcka min man sanrt, jag måste vara den snällaste girlfrienden ever som genomlidit tre timmars värkar själv. Vet att han gick och la sig vid 3, så vill inte väcka han om de inte är på riktigt, haha.

Om inget händer väntar jag till kontrollen om två timmar. Känns onödigt att ringa när vi endå ska vägg i vägg med förlossningen.

Puss K.


Kommentarer
Postat av: nillan

Spännande!!! Hoppas att det är riktiga värkar nu då :-) Pusspuss

2010-03-04 @ 09:33:38
Postat av: matilda

Späännande! Ingen uppdatering efter värkarna du kände av... Känns som att du kanske kan ligga på BB nu? :D

2010-03-05 @ 10:23:21
URL: http://tuldanstillvaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0