Kudden.

Frank gillar sin nya amningskudde, jag också. Det blir så mycket skönare för min rygg, jag får fortfarande lite ont då jag måste luta mig framåt för att han ska få tag. Men ibland lyckas jag luta mig utan att han släpper.



Tänk vad hjälpmedel de finns till kidsen, man skulle komma på något till ungarna då skulle man bli rik. Jag vet inte hur mycket pengar vi spenderar på nappar, kuddar, filtar, badsaker, ja you name it, hur mycket som helst. Många av dessa saker kommer jag använda i max 6 månader, väl investerade pengar, haha. Jag får väl hoppas på tt Frank får ett syskon en dag. En tjej ska de bli, en söt liten tjej som aldrig kommer in i tonåren!!


Puss K.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Passar bra vid sitt-träning om några månader också ;-)

2010-04-01 @ 23:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0