Lång promenad.

Idag vaknade vi tidigt, eller vi vaknar ju alltid var 3:e timma men idag gick vi upp 10.00. Vi hade nämligen planerat att ta en promenad i solen till jobbet. Det tog en halvtimma att gå dit och jag hade riktigt bra tempo. Helt sjukt att det blir sån skillnade med lite värktbletter.

G och Ph spanade in en sovande Frank i vagnen, sen kunde jag inte låta bli att jobba lite. Vi stannade där i ca en timma innan vi gick hem igen. 

Sprang in på Lindex på hemvägen och köpte min första ammningsbh, jag har ju sprungit runt utan nu. Hade inte en tanke på att man skulle köpa de innan. Men nu har jag fixat en iaf, läskigt stora kupor ser ut som en tantbh. haha.


Puss K.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0