Mjölkfest.

Jag satt och pratade i mobilen med mammi, så började Frank skrika.
Eftersom han och P låg och sov sprang jag in så P inte skulle vakna av hans skrik.
Vi satte oss i soffan och skulle börja käka, jag pratade fortfarande med mammi. Helt plötsligt började de spruta mjölk från tutten, mobilen åkte i golvet och stängde av sig, Frank skrik som en tok med mjölk i hela ansiktet och håret. KAOS!!!

Tillslut om P och hjälpte mig, tur att jag alltid har en toarulle i högsta hugg. Stackars Frank han fick bada i tuttmjölk, haha.

Så mammi, jag la inte bara på utan mobilen stängde av sig när den åkte i golvet. Så kan de gå när man ska göra många saker sammtidigt.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0