Morgondagen.

Mjölk är utpumpad (by hand, inte kul) och infryst inför helgen.

Jag ska nämligen köra sista helgen på jobbet innan ägarbytet.
Imorgon kommer P's föräldrar och ska ta hand om Frank medan jag jobbar. På söndag får P klara sig själv, jag kommer inte jobba så länge någon av dagarna bara mellan 13 och 16. 
Jag tänkte amma honom precis innan jag åker, då ska han egentligen klara sig till jag kommer hem. Men för säkerehets skull har jag fryst in lite mjölk om han blir tokig.

Frank har varit jätte snäll idag, sovit och sovit. Hoppas hans mage har blivit bättre. P är på hockey så normalt skulle Frank skrika sönder sig, men idag verkar jag ha tur.

Tillbaka till soffan...

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0