Namn.

Idag har vi fått papper från skatteverket för att anmäla Franks namn.

Han kommer heta; Frank Andy Rocker Mårtensson

Andy efter min bästa Andreas, så mycket kul vi har haft. Frank kommer få hans namn för att Andreas har betytt mycket för mig och jag har spenderat större delen av min uppväxt med honom.
Rocker kommer han få heta efter, Ja gissa ;)? Min älskling!
Eftersom jag valde alla mellannamn får han P's efternamn, så han också blir nöjd. Vi får vääl se om jag också byter till det nån gång...




Puss K.


Kommentarer
Postat av: Andreas Kensén

Du Kristin har betytt så mycket för mig med.

Han fick ett väldigt fint namn dessutom :)

Älskar dig! Puss

2010-03-18 @ 16:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0