Nu ska Frank sova.

I natt ska Frank sova minst fyra timmar i streck, det har vi bestämmt tillsammans.
Jag lovade att jag ska mata honom så mycket han vill sen ska han sova sova sova.

Vi har bara två blöjor kvar i vårat lager vilket inte ser bra ut inför natten, men tanke på att vi har en bajsunge. Tänka sig att vi inte ens kan ha blöjor så de räcker hemma, och tänk att jag inte tvättat håret på mer än en vecka. Det är tydligen så det blir när man har kids, vad gjorde jag med tiden innan Frank kom. Jag måste ha haft hur mycket tid som helst, den skulle man ha tagit tillvara på lite bättre.

Nu gör de ont i mina tuttar bäst att skynda sig att mata lillen innan tuttbindorna blir fulla..

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hur gick natten med sömn o blöjor? :-) Pusspuss

2010-03-28 @ 12:48:07
Postat av: K.

Haha, de gick bra. han sov fint, trodde dock han sovit fyra timmar men visade si att klockan ställt om sig, haha. det hade man ju glömt med ;) Blöjorna räckte precis, P fick springa och handla direkt vi vaknade.

Dejt på lördag när åsnorna ska på hockey eller är du påskupptagen :)?



pusspuss

2010-03-28 @ 18:12:24
Postat av: nillan

Låter bra med dejt! :) Det siktar vi på! Fint att grabbarna får fira sin första påsk tillsammans, haha! Pusspuss

2010-03-28 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0