Oansvarig man.

P skulle vara själv idag med Frank medan jag jobbade, kom på igår kväll att P och han aldrig varit själva förrut. Så jag fick kalla fötter direkt och tvingade honom att ringa hit sina föräldrar idag med. Snalla som de är kom de och hjälpte till.

När jag åkte till jobbet la jag Frank på skötbordet naken för att lufta honom lite, P vaktade. Efter 5 min fick jag ett mess där de stod : LOOOL han bajsade ner hela skötbordet. Sjukt roligt, jag var sååå glad att jag inte var hemma och behövde städa.


När jag kom från jobbet hade P både tvättat och dammsugit, han kan minsan lyssna på sin mamma men inte på mig. Vi kan ju alltid hoppas på att Frank också kommer lyssna på MIG och inte sin tjej...

Blöjkaoset inatt löse sig, jag kom på att jag hade extra blöjor i skötväskan så tog dem. Annars hade det inte blivit roligt för mig och P.

Puss K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0