Panik.

I natt hände de, för första gången kände jag riktigt starka förvärkar.

Jag var säker på att det hade satt igång, med tanke på allt skit jag stoppat i mig, haha.
Vi gick och la oss vid 2 snåret och 05.50 vaknade jag av att magen var stor som ett hus. Sen hade jag sammandragningar med lite värk runt 3 timmar innan de slutade och jag kunde somna igen. Jag klockade dem tillochmed, haha ja jag vet sjukt töntig.
Men runt första timmen var de varje 7 minut, sen kunde jag sova mellan dem så då var de säkert längre mellan. Super skönt att jag äntligen kännde nått iaf, så vi får se om de var startskott eller om de var falskt alarm.

Nu ska vi till nacka och köpa bilstolen.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Oj, låter som det närmar sig! Spännande!!! Vi längtar efter lek-kompis nu! Pusspuss

2010-03-01 @ 14:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0