Prommis.

Vagnen är invigd!

Vi gock drottninggatan ner till hötorget där vi mötte upp T. Sen bar de av till apoteket för att hämta ut mina smärtstillande tabletter. Frank sov nästan hela tiden, han var lite ovan i början och visste inte om han sklle skrika eller sova. Han var fullt påpälsad iaf, och han låg fint på fårskinnet men nystickade filten från P's mormor.




Haha, stackarn kunnde knappt röra sig.

Frank har föresten en ny hobby förutom att bajsa. Kissa utanför blöjan, gärna upp på ryggen. Jag vet i fan va jag gör för fel med blöjan men nått måste de ju vara. HUr lyckas man kissa på ryggen!?

Imorse var första gången de hände, vi låg och mös i sängen och när jag skulle lyfta upp honom var vi helt blöta båda två, först trodde jag att vi svettats men insåg att de var omöjligt.

Nästa kiss kom på P's arm, sjukt kul. Jag hade precis ammat Frank och skulle springa på toa innan jag klädde på honom. När jag kom ut från toan var de kiss över hela P's arm och handuken var genomvåt. Jag höll på att dö av skratt, P var helt förstörd. Jag skrattar fortfarande, haha.

Senaste kisset kom när vi var ute, en liten våt fläck var de på ryggen när jag tog upp honom.
Är de kiss eller? De måste va de va!? N, samma problem?

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Hahahaha.. det där känner jag igen! Våra lyckades kissa utanför blöjan varje dag i början med... på nätterna upptäckte vi att lakanet var helt blött, så det var bara att byta sängkläder mitt i natten... Det som var "felet" i vårt fall är att man måste se till att "fälla ner" snoppen (haha, hur ska man veta?) Om den ligger och pekar rakt upp så är det inte så konstigt att det kommer kiss utanför blöjan :) Vissa gånger blir det även blött kring benen, och då tror jag att det beror på att det inte sluter tätt med blöjan kring benen ordentligt, eftersom blöjorna är lite för stora för våra småpluttar. Man lär sig så småningom, efter tillräckligt många byten av kläder och lakan... :)



Lycka till ;-)

2010-03-09 @ 17:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0