Räddningspatrullen.

Frank har fortsatt vara en jobbig bebis hela dagen, som tur var kom D förbi och hjälpte oss. Han bar runt på Frank massa så han var tyst.
Vi han även åka till nacka och köpa en amningskudde, jag skulle egentligen få låna en av Marie men efter som den inte är här nu bestämmde jag mig för att köpa en egen.
Jag testade nämligen Nillans igår när vi var där, det var så skönt för min rygg. Fattar inte att jag inte köpte en tidigare.

Nu sover lillen iaf så jag ska sätta mig framför tv'n och ta de lite lugnt, det är vä bara en tidsfråga innan han vaknar. Jag har även fyllt på nappfrådet idag, köpte den minsta nappen på marknaden. Hoppas den ska passa lillen, vi har några nu. Alla oanvända, haha.



Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0