Snark.

Klart att inlägget jag precis skrev ska försvinna, varför hatar datan mig?
Jag behöver en ny data faktiskt nu när jag tänker på de, min är säkert 5 år gammal. P säger att datan är anledningen att jag får ont i ryggen för att den är så tung när jag har den i knät, haha.
Jag vill ha en rosa data, en fin och liten!

Är hemma från jobbet nu, köpte med mig en biskvi som jag delade med P när jag kom hem. Han har varit så duktig och tvättat idag, ska strax hämta upp all tvätt och vika. Tråååkigt! Vill att våran tvättmaskin i lägenheten ska komma igång så man slipper springa till källaren hela tiden.

Nu en välbehövd paus framför tv'n innan de blir mat.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: Balex

Hmm, skrev just ett inlägg som försvann..?

Jag ser gärna Tim Burtons senaste med dig. En gravid kvinna på övertid muckar man inte med ostraffat. Jag skulle inte ha en chans om du bjöd upp till dans (som jag hört på nån boxningsfilm att det kallas).



Puss

2010-03-02 @ 20:13:16
Postat av: Balex

Hmmm, nu hamnade inlägget under fel uppdatering också. Verkar ju som jag har koll på läget ;) ha ha

2010-03-02 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0