Sockerkaka.

Jag har bakat sockerkaka, jag kan egentligen inte baka. Men jag har bakat sockerkaka!!
 P har inte hunnit smaka än så jag kan inte berätta för er om omgivningen tyckte den var god, jag tyckte iaf det.. Så klart jag inte skulle säga om den var äcklig, hoppas på att P inte heller gör de, haha.

Har tappat bort världens bästa kakbok med, letade som en tok efter min "sju sorters kakor" men kan inte hitta den. Enda stället kvar att leta på är i garderoben men dit når jag inte. Jag fick ringa lilla Mammi ist så hon guidade mig igenom receptet, tackar tackar!

Bilbarnstolen finns numera i våran bil och även en bärsele från babybjörn. Skötbordet hade inte kommit än så Midget får ligga på golvet tills det kommer.

Jag har inte kännt av några mer värkar under dagen, så jag är en mycket arg tjej nu! Hoppas de kommer tillbaka inatt, ska käka räkor i kväll med för att underlätta för värkarna att komma tillbaka ;) haha.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0