Sovatime.

Frank har skrikit hela kvällen, P har precis lagt ner honom i sängen. Jag hoppas han sover länge nu av utmattning. Det kommer jag göra iaf!

Han gjorde exakt som när P var på hockey sist, inget dög. Det började efter jag matat honom så råkade han hosta/kräkas upp mjölkslem, vet i tusan va de var eller var de kom från. Hoppas inte det är farligt, efter det skrek han oavbrutet i mer än en timma, suck!
Jag blir ju så orolig att något är fel, men till slut käkade han lite mer och nu sover han så antar att det inte var nått farligt.
Jag och P är ju så bortskämmda med att han aldrig kräks så vi blev jätte oroliga, låter säkert fånigt men så är det!
Om någon hade berättat det för mig när jag inte hade Frank hade jag bara skrattat åt dem och tyckt att de oroade sig för mycket. Helt sjukt att jag är likadan själv nu, kommer inte bli lätt under Franks uppväxt att va cool. Tur att jag inte fick en tjej iallafall, det hade varit kaos!

Nu ska jag sova lite innan lillen vaknar igen.

Puss K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0