Suck.

Ja, inatt hade vi den. Natten Frank vägrade sova!
Jag visste de skulle bli så också, han sov nästan heladagen och var bara vaken pyttelite när twinsen va här. De åkte hem vid 22 och då vaknade Frank, sen vägrade han sova, han bara skrek och skrek. Han fick massa mat, så mycket mat att mina tuttar är helt såriga och gör fruktansvärt ont.

Klockan 07 somnade han och vaknade igen kl 9 och fick ett plågsamt mål mat sen sova han till 12. Jag och P är helt slutkörda, kommer de vara så här varje natt!?

Nu ska vi iaf åka och köpa ett babygym och lägga honom ljust så han fattar att han inte ska sova, Tack N oh A för tipset. Hoppas de funkar!

Ja visste att jag inte skulle ha skrytit om hur lätt han somnar och sover, haha.

Puss K.

Kommentarer
Postat av: nillan

Jag vet hur de känns, de där nätterna... man tror att det alltid kommer att vara så här.. men vet du, inom ett par månader kommer de förhoppningsvis ha fattat skillnaden på dag och natt och sova betydligt mer på natten... Tror babygymmet är bra, våra killar somnar sällan där utan ligger o kikar på allt som händer i lägenheten :-) Hoppas att ni båda får sova bättre i natt. Puss puss

2010-03-17 @ 16:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0